Известие

Collapse
No announcement yet.

Страничен наклон на гумите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    [quote="Andrew"]Ми кажете къде е тоя сервиз където е "заспала" колата след реглаж.


    Това че при мен се е получило не е гаранция че се получава при всички!Зависи от къде идва проблема,и колко са развити възможностите на майстора!? Сервиза е на бул."Черни връх" в Автоцентър "Фаяд"!Ако ще ме биете после да знаете че ще ви се расърдя и обидя
    Къде съм АЗ,Къде сте ВИЙ ?!?

    Comment


    • #17
      Мерси Колега, обещаваме че няма да се разсърдим. Ако се справи ОК , ако не, то... все е тая. Пак така или иначе щях да отида при някой, който не е специалист.
      Сега ще звънна 1-2 телефона, щот се сещам че навремето някой ми каза къде има майстор за реглаж за наш'те кораби. Бил се специализирал, щот не е било лесно, имало е някакъв чалъм. Като разбера къде... ще пиша! Остава да се сетя кой ми го препоръча
      Alfa Romeo 164 Super TD '94 - sold
      Alfa Romeo 164 2.0 Twin Spark '91 - will be revived
      ... и двете зелени

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Andrew
        Мерси Колега, обещаваме че няма да се разсърдим. Ако се справи ОК , ако не, то... все е тая. Пак така или иначе щях да отида при някой, който не е специалист.
        Сега ще звънна 1-2 телефона, щот се сещам че навремето някой ми каза къде има майстор за реглаж за наш'те кораби. Бил се специализирал, щот не е било лесно, имало е някакъв чалъм. Като разбера къде... ще пиша! Остава да се сетя кой ми го препоръча
        Къде съм АЗ,Къде сте ВИЙ ?!?

        Comment


        • #19
          и тук темата е в застой-та какво стана със страничните ви наклони -които ви ядат гумите??
          това е интересна тема .напишете за сполуките си .моля ви.
          75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
          kavasaki zzr-600 100 жребеца
          147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

          Comment


          • #20
            Днеска свалиш щангата за смяна на втулка и другата седмица отивам на реглаж да видя какво ще направят "майсторите",но сега лявата ми гума е много изправена да не кажа дори повече отколкото трябва,а дясната си е нормална.След реглажа ще видиме.
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #21
              Специално за теб Dellta пиша впечатленията си.

              След регулирането на геометрията в Италсервиз при докрай навит волан вече външната за завоя дума не се влачи и завива нормално.Страничния наклон пак си остана по-голям от нормалното,но е еднакъв и от двете страни и това ме устройва.Като цяло нямам забележки към работата им.

              Ти ако можеш да ми регулираш страничния наклон ще те призная за специалист
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #22
                Ми... на мен от 4.5 градуса вече е 2.36 градуса на лявата

                Както се казва - специалист е
                2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
                GSM: 0888 520 600

                Comment


                • #23
                  Е ако са ти били разбити втулките и ти ги е сменил може.На мен във Ванто ми казаха,че не могат да направят мищо по въпроса и въобще и не съм ходил.А изправяне с разпробиване на амортисьори и свиване на предния мост, не мерси!Друг начин няма.
                  На мен старите стойности ми бяха толкова колкото на теб в момента Трябва да ти е 1*60' максимум.В сервиза в който работя човека който регулира геометрията каза,че от голям наклон може да износва гуми,но колко точно да е наклона не може да каже.
                  Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                  Opel Astra J
                  ex:
                  Alfa Romeo 164 2.5TD
                  Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                  Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                  Comment


                  • #24
                    Ми аз на 20 000км. размених преди и задни и има съвсем малко износване от наклона - както се казва все едно не са износени като видиш какъв налкон имах преди и километрите.

                    След смяна на ВСИЧКИ втулки с пауърфлекс е инфото за наклона - и за двата /преди , след манупулацията/ - т.е. втулките не играят никаква роля в случая.

                    Ти си знаеш, аз да ти кажа, че вече имам нормални еднакви наклони /т.е. повече без смяна на шенкели не може да се направи.... /
                    2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
                    GSM: 0888 520 600

                    Comment


                    • #25
                      Амортисьорите ли ти разпроби?

                      Шенкелите се отказах да ги сменям.Няма смисъл,а и в момента ми е около 2* наклона което ме устройва напълно.Все пак ако е по-стабилна по-добре.Прави ми впечатление,че първите 164-ки са с оп-голям наклон от по-новите.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #26
                        Не, не е пробивано нищо

                        Той си е написъл как се прави - с онези втулки.
                        2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
                        GSM: 0888 520 600

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Grigor
                          Ми аз на 20 000км. размених преди и задни и има съвсем малко износване от наклона - както се казва все едно не са износени като видиш какъв налкон имах преди и километрите.

                          След смяна на ВСИЧКИ втулки с пауърфлекс е инфото за наклона - и за двата /преди , след манупулацията/ - т.е. втулките не играят никаква роля в случая.

                          Ти си знаеш, аз да ти кажа, че вече имам нормални еднакви наклони /т.е. повече без смяна на шенкели не може да се направи.... /
                          Втулките играят роля за страничния наклон във всички случаи,както и за износването на гумите в някои случаи.На една Шкода Фабия-такси от магазин гумите не изкарваха повече от 30000км(на месец по 10 хиляди).Собственика е универсален модификатор като мен и на носачите наби тампони от заден мост от Вектра.Сега гумите вече издържат пробег 100000км
                          Аlfa 164 Super 2.5TD

                          Comment


                          • #28
                            За момента съм доволен от поведението на колата,наклона на гумите и за износването ще видиме.За сега няма да пипам повече нищо.
                            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                            Opel Astra J
                            ex:
                            Alfa Romeo 164 2.5TD
                            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                            Comment

                            Working...
                            X